Activitatea cabinetului

În procedura de recuperare a creanţelor, desfăşurăm în cadrul Cabinetului următoarele activităţi:

  • Notificarea debitorilor prin intermediul birourilor de Executori (acţiune pre-executare)
  • Consultanță juridică cu privire la constituirea dosarului de executare silită şi a cererii de executare
  • Consultanță cu privire la alegerea Biroului de Executori unde se depune cererea de executare
  • Consultanță cu privire la alegerea căilor de executare silită;
  • Asistență si reprezentare în fața instanțelor de executare;
  • Redactarea eventualelor întampinări si/sau contestații la executare, şi susţinerea acestora în fața instanțelor de judecată;
  • Promovarea acțiunilor de validare a popririlor;
  • Monitorizarea permanentă a dosarelor aflate în portofoliu;
  • Raportarea periodică a stadiului dosarelor către clienți;
  • Analiza de portofoliu conform specificului fiecărui client;
  • Prezentăm propuneri de îmbunătăţire a procesului de recuperare creanţe în vederea eficientizării activităţii de colectare creanţe şi executări silite a clienţilor noştri;
  • Furnizarea informaţiilor sistematizate privind modalităţile şi formele de executare silită întreprinse în dosare, gestionate pe un volum mare de cazuri.

În vedere eficientizării activității noastre, precum și pentru a ușura activitatea de raportare a Birourilor de executori judecătorești, am dezvoltat împreună cu specialistul nostru în IT, o platformă informatică cu accesare on-line, securizată, la care vor avea acces cu user și parolă atât clienții noștri pentru a vedea stadiul dosarelor, cât și personalul Birourilor de executare pentru a vedea informații actualizate necesare soluționării dosarelor.